Freitag, 24. November 2017

**...Surprise bloghop...Christmas-Tags with Fawn and Icicle...**


Hallo zusammen, 
heute nehme ich an einem Überraschungs-Bloghop teil.

In celebration of the hop, Sandy Allnock is giving away spots in a class of their choice to 3 lucky commenters along the bloghop - so be sure to comment everywhere! If the winner has already purchased a class during the current sale, that class fee can be refunded. Winner will be posted on Sandy’s blog on December 1, 2017. Good luck!

Ich würde mich freuen, wenn Du auch Lust hast am Bloghop teilzunehmen. Als besonderes Geschenk verlost Sandy (eine der größten Zeichen/Stempelkünstlerinnen der USA) 3 freie Plätze in ihren Online-Kunstkursen unter allen Kommentaren auf allen Bloghop-Teilnehmern. 
Und bei Sandy geht der Bloghop auch los: 

Sandy Allnock
Tracey MacDonald
 Kelly Booth
Jessica Frost-Ballas
Sonja Kerkhoffs
Anna Lorenzetto

Sally OnHannah Rubenstahl
Simone Schwägler  ---hier bist Du gerade---
Susen Srb
Nancy Thomas
Kari VanNoy
Alice Wertz
Amy Yang
Vera Yates


Und nicht nur das, im Purple Onion Designs Shop gibt es ab heute wieder einen Sale mit 25%Rabatt! Da lohnt es sich richtig, die Wunschliste abzuarbeiten =) 

Für mein Projekt habe ich zwei Motive aus den Vorjahren benutzt, die ich total gerne mag. "Fawn", den Hasen und "Icicle", den Eisbären. Ich habe eine kleine Box mit Geschenkanhängern gestaltet. Ich mag handgearbeitete Geschenke total gerne und hoffe, dass die Beschenkte sich auch freuen wird. 


Das hübsche Papier ist von Reprint. Der ausgestanzte Kranz ist von Magnolia, den habe ich auf dem Mekka mitgenommen. Der Weihnachtsstern ist von Impression Obsession. 


Coloriert habe ich die Motive mit Distress ink. 


Ich wünsche Dir viel Spaß beim Bloghop und viel Glück! Ich mache mich jetzt auf den Weg. Wir feiern gleich Thanksgiving bei meiner Familie - ich wünsche allen, die das Fest ebenso feiern eine wunderschöne Zeit zusammen- das ist so wichtig und das ist das besondere im Leben!

Liebe Grüße Simone


Kommentare:

  1. Lovely projects!! I adore those critters!

    AntwortenLöschen
  2. Absolutely adorable! Thanks for the inspiration!

    AntwortenLöschen
  3. I'm loving this box and tags!! So super cute...the critters are colored perfectly. Love it!

    AntwortenLöschen
  4. Your pieces are so sweet. You have inspired me to color my bunny in brown tones

    AntwortenLöschen
  5. This cards and tags are very cute. You have showed us some of the different ways Purple Onion stamps can be used. Thanks for sharing your talent! Happy Holidays!

    AntwortenLöschen
  6. Thank you for participating in this hop... OMy! What fantastic little creations Simone! I truely love these little ornaments and cards you have created.
    ~ginny

    AntwortenLöschen
  7. These tags are just awesome Simone! *_* ...as well as the box! Love your coloring so much! Thanks for the inspiration.

    AntwortenLöschen
  8. Beautiful as always Simone! Love your soft coloring.

    AntwortenLöschen
  9. Fabulous tags!! Love the colours used!! Great job!

    AntwortenLöschen
  10. What little treasures these are! Absolutely delightful! Love your attention to detail and your beautiful coloring! The stamps are adorable! Love the stamps from POD!

    AntwortenLöschen
  11. These are both so sweet, and I love the way you colored them.

    AntwortenLöschen
  12. Oh my !! These are so adorable creations !!
    margessw@icloud.com

    AntwortenLöschen
  13. You have done a great job on all of your tags and the little box, one is cuter than the other

    AntwortenLöschen
  14. Great detail on these. I love how everything you have added creates such depth. Beautiful!

    AntwortenLöschen
  15. Oh my, these ornaments and the box are just too cute.

    AntwortenLöschen
  16. Super cute Simone! I love your coloring and tag design!

    AntwortenLöschen
  17. What a fabulous set of tags and matching box!

    AntwortenLöschen
  18. What an amazing gift for a friend or family, such cute tags for them to have & in a fantastically decorated box they could use after, you have made a fantastic scene with that mouse & he's so cute, thanks

    AntwortenLöschen
  19. Hallo liebe Simone,
    deine Anhänger und die Karte sind zauberhaft geworden. Ich bin ja ohnehin ein riesen Fan deiner Kunst und kann mich immer gar nicht daran satt sehen =)
    Liebe Grüße,
    Susen

    AntwortenLöschen
  20. Sooo adorable!~ Love these tags and your gift box! Beautiful soft coloring! So much talent on this hop! Thanks for sharing yours!

    AntwortenLöschen
  21. Deine boxen sind sooo niedlich, wer würde sich da nicht drüber freuen?!

    AntwortenLöschen
  22. Your little box and tags are beautiful! Love the detail you have added with the die cuts. Simply adorable.

    AntwortenLöschen
  23. Die Anhänger sind ja auch total schnuffig und dann noch in der passenden Box, genial!

    LG Svenja

    AntwortenLöschen
  24. Love your ornament tags--the coloring is gorgeous and the texture is awesome!

    AntwortenLöschen
  25. I really think your tags are beautiful. The box is so cute it would be hard to give it away.

    AntwortenLöschen
  26. I love these tags and your coloring is so great!

    AntwortenLöschen
  27. Very cute. I love the wreath in the background.

    AntwortenLöschen
  28. Oh Simone, these are positively adorable! Wht a wonderful set and gift box. A beautiful job.

    AntwortenLöschen